CollPoll - Zintegrowany System Zarządzania Kampusami
CollPoll to zintegrowany system poprawiający zarządzanie kampusami, który umożliwia zarządzanie następującymi funkcjonalnościami kampusu za pomocą jednej platformy:
- Zarządzanie studentami: Rekordy akademickie, harmonogram zajęć, harmonogram egzaminów, grupy studialne, itp.
- Administracja uniwersytecka: Kalendarz instytucjonalny, zarządzanie opłatami, itp.
- Automatyzacja procesów: Zarządzanie procesami z automatyzacją rutynowych zadań.
- Program nauczania: Projektowanie i opracowywanie programów nauczania.
- Współpraca: Tworzenie współpracy i społeczności kampusowej, umożliwiającej interesariuszom instytucji współpracę w zakresie zadań i zasobów.
- Wykładowcy i personel: Projektowanie i opracowywanie roli wykładowców i personelu.
- Absolwenci i rodzice: Łączenie absolwentów i rodziców z ich odpowiednimi kampusami.
- Biblioteka i IT: Zapewnienie usług IT na kampusie dla studentów i personelu.